Regulamin Sklepu Internetowego www.plantpress.pl
Sklep internetowy www.plantpress.pl jest prowadzony przez: AgroHorti Media Sp. o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Metalowa 5, Poznań 60-118, adres do doręczeń: ul. Łanowa 10, 30-725 Kraków), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu (VIII Wydział Gospodarczy KRS) pod nr KRS: 0001116269, posiadająca NIP: 7792573719, REGON: 529158846, z kapitałem zakładowym wynoszącym 3 608 000 PLN
- Definicje:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która złożyła zamówienie w Sklepie Internetowym.
- Sklep internetowy – sklep prowadzony przez Spółkę za pośrednictwem sieci Internet na stronie www.plantpress.pl oferujący do sprzedaży czasopisma branżowe oraz produkty powiązane.
- Zamówienie – złożone przez Klienta zamówienie w Sklepie internetowym za pośrednictwem zakładki Koszyk lub poczty e-mail.
- Koszyk – zakładka w Sklepie internetowym, w której widoczne są produkty wybrane przez Klienta w celu zakupu, pozwalająca ustalić i modyfikować dane Zamówienia takie jak ilość produktów, adres i sposób dostawy oraz formę płatności. Koszyk zawiera informacje o głównych cechach Zamówienia, łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkiem i kosztami dostawy.
- Potwierdzenie – wiadomość e-mail przesłana po złożeniu Zamówienia przez Klienta na adres e-mail podany przez Klienta zawierająca dane Zamówienia, łączną kwotę do zapłaty oraz niniejszy Regulamin.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady: korzystania ze Sklepu internetowego, składania Zamówień na produkty dostępne w Sklepie internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego przez Klienta wymaga posiadania urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari oraz aktywnego konta e-mail.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od wszelkich działań, które mogłyby zakłócić funkcjonowanie Sklepu internetowego w tym ingerowania w stronę internetową Sklepu internetowego, przesyłania treści naruszających prawo w szczególności przesyłania niezamówionej informacji handlowej (spam).
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane okolicznościami od Spółki niezależnymi (siła wyższa) w tym bezprawnym działaniem osób trzecich, lub związanych z korzystaniem przez Klienta z niewłaściwego urządzenia końcowego (niezgodnego z systemem Sklepu internetowego).
- Złożenie Zamówienia wymaga podania danych osobowych Klienta (imię, nazwisko, adres, numer telefonu Klienta oraz adres e-mail), rejestracji w Sklepie internetowym lub skorzystania z poczty e-mail.
- Dane osobowe Klienta wykorzystywane są w celu zawarcia umowy i realizacji Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
- Klient wyraża zgodę/nie wyraża zgody na wykorzystanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
- Klient wyraża zgodę/nie wyraża zgody na otrzymywanie newslettera www.plantpress.pl.
- Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia Klient dokonuje rejestracji w Sklepie internetowym lub składa Zamówienie za pośrednictwem poczty e-mail.
- W celu dokonania Rejestracji przez Klienta, Klient wybiera przycisk „Rejestracja” znajdujący się na stronie Sklepu internetowego www.plantpress.pl/moje-konto/ a następnie przechodzi do wypełnienia formularza rejestracyjnego uzupełniając wskazane pola. W trakcie rejestracji Klient zobowiązany jest podać wpisać hasło logowania i swój adres e-mail. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane wpisane przez Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Klienta danych logowania osobom trzecim.
- Po dokonaniu Rejestracji Klient może zalogować się na swoje konto, wybrać odpowiedni produkt naciskając przycisk „Do Koszyka”. Po wybraniu produktów Klient wybiera opcję dostawy oraz sposób zapłaty. W celu potwierdzenia Zamówienia Klient wybiera opcję „Kupuję i płacę”.
- Po wybraniu opcji “Kupuję i płacę” Klient otrzymuje potwierdzenie złożonego Zamówienia na adres e-mail podany podczas Rejestracji.
- Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez adres e-mail dystrybucja.horti@agrohorti.pl. Składając Zamówienie za pośrednictwem adresu e-mail Klient zobowiązany jest podać dane osobowe (imię, nazwisko, adres, numer telefonu Klienta oraz adres e-mail) oraz wskazać Zamówione produkty posługując się oznaczeniami znajdującymi się na stronie Sklepu internetowego. Brak podania wszystkich niezbędnych danych lub podanie ich w sposób budzący wątpliwości powoduje brak realizacji Zamówienia.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Klient może zamówić tylko te produkty, które są dostępne w asortymencie Sklepu internetowego.
- W przypadku wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży lub ich braku w asortymencie Zamówienie zostaje anulowane a wpłacone przez Klienta środki pieniężne zwrócone za pośrednictwem konta bankowego. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak produktów w asortymencie.
- Ceny produktów podane na Stronie internetowej są cenami brutto.
- Termin realizacji Zamówienia
- Termin realizacji Zamówienia uzależniony jest od wyboru opcji dostawy przez Klienta. W przypadku wyboru dostawy: Poczta Polska termin dostawy wynosi 7 dni roboczych, firma kurierska 3 dni robocze. W przypadku Zamówień przekraczających 10 egz. produktu Spółka zastrzega sobie prawo wskazania dłuższego terminu realizacji Zamówienia.
- Zamówione produkty zostaną dostarczone na adres wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub w wiadomości e-mail.
- Klient, po otrzymaniu przesyłki, jest zobowiązany do sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń przesyłki, które mogą wystąpić w czasie transportu. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Klient zobowiązany jest spisać protokół reklamacyjny podpisany przez osobę doręczającą.
- Koszty przesyłki określa Cennik znajdujący się na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Płatności:
- Płatności za Zamówione produkty Klient może dokonywać w następujący sposób:
- za pobraniem dokonując płatności za pośrednictwem upoważnionego doręczyciela;
- przelewem bankowym poprzez zapłatę ceny Zamówienia na konto bankowe Spółki podane w potwierdzeniu przesłanym na adres e-mail Klienta po złożeniu Zamówienia.
- Płatności za Zamówione produkty Klient może dokonywać w następujący sposób:
- Zwroty i reklamacje
- W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji na adres dystrybucja.horti@agrohorti.pl. Wraz ze zgłoszeniem Klient prześle uszkodzony produkt i protokół reklamacyjny zgodnie z ust. 4.3. Regulaminu.
- Spółka udzieli odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.
- Koszty zwrotu uszkodzonego produktu ponosi Klient.
- W przypadku Zamówienia produktów innych niż prenumerata Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 10 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
- W przypadku Zamówienia prenumeraty Klient ma prawo odstąpić od umowy na warunkach określonych w Pouczeniu. Pouczenie o prawie o odstąpieniu od umowy wraz z formularzem odstąpienia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Postanowienia końcowe
- Językiem właściwym dla umów zawieranych ze Spółką jest język polski.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy: kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Treść Regulaminu może być bezpłatnie pozyskana, odtworzona i utrwalona przez Klienta w każdym czasie.
- Spółka zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie. W przypadku dokonania zmiany Spółka zobowiązana jest poinformować Klienta o dokonanych zmianach na co najmniej trzydzieści dni przed datą ich wejścia w życie. Spółka poinformuje Klienta o zmianach, o których mowa w zdaniu poprzednim za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu – w zależności od wyboru Spółki. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta, jeżeli nie wypowie on umowy w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu.
- W przypadku Klienta będącego Konsumentem zmiana Regulaminu w zakresie wskazanym w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827), wiąże Klienta jeżeli Klient w terminie 30 dni wyrazi zgodę na wprowadzenie zmian poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
- Nieistotne zmiany Regulaminu, które pozostają bez wpływu na prawa i obowiązki Klienta nie stanowią zmiany warunków Umowy i nie są zmianami w rozumieniu ustępów powyżej. Nieistotne zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią także podstawy do wypowiedzenia Umowy przez Klienta.
- W sprawach dotyczących Zamówień i reklamacji Klient może kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail Spółki: dystrybucja.horti@agrohorti.pl.